اخبار
1398/11/17 پنجشنبه
رئیس دانشگاه پیام نور خبر داد:
دانشگاه پیام نور میزبان بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم/ اهتمام ویژه برای برگزاری نمایشگاه

.

رئیس دانشگاه پیام نور از میزبانی این دانشگاه در بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد و گفت: میزبانی دانشگاه پیام نور در این رویداد ملی و معنوی توفیق و نقطه عطفی است تا این دانشگاه با گستره ملی خود، رسالتی را که در رابطه با گسترش فرهنگ قرآن برعهده دارد، تحقق بخشد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی امروز در جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی 28 امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در ماه رمضان و در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، بر حضور پررنگ و موثر دانشگاه های شهرستانها تاکید کرد و گفت: برای تبیین نیازهای معنوی نسل جوان امروز نیازمند استفاده از نوآوری و زبان هنر در بخش دانشگاهی هستیم.
وی یادآور شد: امسال غرفه های دانشگاهی و حوزوی در کنار هم قرار دارند و این مسئله می تواند نقش موثری در هر چه بهتربرگزار شدن این رویداد ملی و اسلامی داشته باشد.
دکتر زمانی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور در زمینه برگزاری این نمایشگاه معنوی به شکل ویژه اهتمام می ورزد ، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه با میزبانی این نمایشگاه بتواند سهم کوچکی در گسترش فرهنگ و تبیین جایگاه و شآن و منزلت قرآن داشته باشد.
وی اختصاص فضای مناسب برای بخش دانشگاهی را در تبیین نیازهای معنوی جوانان و جذب مخاطبان بسیار مهم دانست .

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر