كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از حضور پرشور دانشگاهیان پیام نور استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد. دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی از حضور پرشور دانشگاهیان پیام نور استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

 در متن این پیام چنین آمده است:
▫️شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و تجدید میثاق با آرمان های والای امام‌خمینی (ره)، تاکید بر راهبرد تاریخی و تاریخ ساز رهبر کبیر انقلاب اسلامی و لبیک به ندای حق طلبی مقام معظم رهبری در حمایت از آرمان فلسطین و مقاومت ملت مظلوم فلسطین و نیز محکومیت استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل در شرایط کنونی منطقه، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات دانشگاهیان متعهد و ولایت مدار افزود.
 ▫️حضور قشر فرهیخته و آگاه دانشگاه پیام نور در این عرصه باشکوه شایسته تقدیر است، لذا بر خود وظیفه می دانم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات خانواده بزرگ دانشگاهیان پیام نور در این ماه سرشار از خیر و برکت ضیافت الهی، حضور ارزشمند و گام های استوار مدیران، اساتید، کارکنان و دانشجویان گرامی را که همراه و هم نوا با ملت آزاده، بیدار دل و همیشه در صحنه ایران اسلامی بصیرت و معرفت انقلابی خود و عزت و اقتدار کشور عزیزمان را به رخ جهانیان کشیدند، بستایم و مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم.

میکائیل جمال پور 
سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی 
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر